You have not saved your changes!

AMG

2008

Γερμανία

Η εκδήλωση Autumn Classic Days πραγματοποιείται 25 - 28 Οκτωβρίου 2008, στην Γερμανία.

Η τετραήμερη εκδήλωση ξεκινά αμέσως μόλις φθάσουμε στην υπέροχη Στουτγάρδη. Από το αεροδρόμιο θα μεταφερθούμε στο νέο Μουσείο της Mercedes Benz, θα ξεναγηθούμε από τους υπεύθυνους και θα γνωρίσουμε από κοντά όλα αυτά τα αριστουργήματα, που έφεραν το Brand Name στην κορυφή. Η ημέρα θα συνεχισθεί με γεύμα στο elegant restaurant του Μουσείου, και shopping στην boutique του Μουσείου.

Το απόγευμα θα μεταφερθούμε στο εκπληκτικό ξενοδοχείο Steigenberger και το βράδυ θα απολαύσουμε την πόλη της Στουτγάρδης.

Η 2η ημέρα, που είναι αφιερωμένη σε περιήγηση στα μαγευτικά Γερμανο-Γαλλικά σύνορα και ιδιαίτερα στην περιοχή του Black Forest - Μέλας Δρυμός - θα μας δώσει την δυνατότητα να γνωρίσουμε μοναδικά τοπία. Μετά το γεύμα σε παραδοσιακό Γερμανικό restaurant θα ξεκινήσουμε για επίσκεψη και θα απολαύσουμε τον καφέ μας, στην γραφική πόλη του Baden-Baden.

H 3η ημέρα, μετά το πρωϊνό, ξεκινά με προγραμματισμένη επίσκεψη και ξενάγηση στο Classic Center, στο Fellbach.Τα μέλη του Club θα δουν από κοντά τους χώρους που συντηρούνται και επισκευάζονται τα αγαπημένα ΜΒ κλασσικά.

Το πρόγραμμα συνεχίζεται με παραδοσιακό γεύμα και το μεσημέρι ακολουθεί προγραμματισμένη επίσκεψη και ξενάγηση στο εργοστάσιο παραγωγής των θρυλικών AMG, στο Affalterbach.

Το απόγευμα θα αποχαιρετήσουμε την Στουτγάρδη και θα μεταφερθούμε στην Χαϊδελβέργη. Για διανυκτέρευση έχει επιλεγεί το φημισμένο και πανέμορφο Crowne Plaza Hotel.

Η 4η ημέρα θα ξεκινήσει το πρωϊ, με την ξεναγό να μας γνωρίζει το Κάστρο, την παλιά πόλη και το Πανεπιστήμιο, μίας από τις ομορφότερες πόλεις της Ευρώπης, την Χαϊδελβέργη. Μετά το μεσημεριανό γεύμα στην παλιά πόλη, θα ξεκινήσουμε για το αεροδρόμιο της Φρανκφούρτης με προορισμό την Αθήνα.

Ε Ν Τ Υ Π Ω Σ Ε Ι Σ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Όλοι όσοι συμμετείχαμε και στην εκδήλωση "Γερμανία 2005", είχαμε αγωνία αν η φετινή "Γερμανία 2008" θα έχει την ίδια επιτυχία σε όλα τα επίπεδα, καθώς το 2005 ακόμη και ο καιρός στην Γερμανία ήταν ανοιξιάτικος.

Τελικά, μετά το πέρας της εκδήλωσης, καταλήξαμε ότι η φετινή ήταν εξίσου άψογη και επιτυχημένη όπως και η προηγούμενη.

Ο καιρός ήταν καταπληκτικός, τα δρομολόγια της αεροπορικής εταιρείας ακριβέστατα μέχρι λεπτού, το service της εταιρείας,  από την οποία είχαμε μισθώσει το pullman, που μας μετέφερε σε όλους τους προορισμούς, ήταν άψογο, η ξεναγός μας στην Χαϊδελβέργη, η Marion, ήταν ευγενική και πρόθυμη.

Η περιήγηση στο Μουσείο δεν περιγράφεται εύκολα.

Για μια ακόμη φορά η Mercedes Benz πέτυχε στόχο υψηλό.

Το νέο Μουσείο δεν είναι απλά ένας εξαιρετικός χώρος, με μοναδική αρχιτεκτονική και μοναδικά εκθέματα, αλλά ένα οργανικό σύνολο που σου δίνει την δυνατότητα να θαυμάσεις και να απολαύσεις τα μοντέλα, από τα πρώτα, εκεί στα τέλη του 19ου αιώνα, έως τα σημερινά του 21ου, να ενημερωθείς για τα σημαντικώτερα γεγονότα σε επίπεδο επιστήμης - πολιτικής - τέχνης - κοινωνικών αγώνων, να δείς από κοντά πρωτότυπα έγγραφα, να γνωρίσεις τεχνολογικά επιτεύγματα με διαδραστικό τρόπο και να αισθανθείς ότι συμμετέχεις ενεργά στο "γίγνεσθαι" του Μουσείου.

Η επίσκεψη στο Classic Center, στην καρδιά των κλασσικών, ήταν μαγική. Όλα αυτά τα μοντέλα που θαυμάζουμε και λατρεύουμε, ήταν όλα εκεί. Στο χώρο του συνεργείου είδαμε Κ540, είδαμε και ακούσαμε τον κινητήρα μιας SSK, είδαμε 300SL, είδαμε όλα τα "Ασημένια Βέλη".

Ο υπεύθυνος του Classic Center, που μας ξενάγησε, ήταν ευγενικός, κατατοπιστικός  και εντυπωσιάσθηκε απο το ενδιαφέρον που έδειχναν οι γυναίκες που συμμετείχαν στην εκδήλωση.

Για την AMG τι να πρωτοπούμε.

Μεγάλη χαρά και συγκίνηση αισθανθήκαμε όλοι, όταν είδαμε τις Ελληνικές σημαίες να κυματίζουν στις εισόδους των εγκαταστάσεων της AMG, σαν ένδειξη φιλοξενίας προς το Club μας, από τους ανθρώπους του φημισμένου εργοστασίου. Η όλη επίσκεψη διήρκεσε αρκετές ώρες, κατά την διάρκεια των οποίων ξεναγηθήκαμε στο Show room, στο τμήμα παραγωγής των κινητήρων AMG 63-V12, στο τμήμα επισκευών και service και στο εντυπωσιακό τμήμα των δοκιμών. Σ'αυτό το τελευταίο βιώσαμε μια εξαιρετική εμπειρία, βλέποντας τον κινητήρα να λειτουργεί σε πραγματικές συνθήκες.Στο τμήμα παραγωγής ενημερωθήκαμε για την μέθοδο εργασίας και ήταν εντυπωσιακές οι πληροφορίες που πήραμε και που κατεδείκνυαν τα υψηλά standards σε όλη την γραμμή παραγωγής.

Οι άνθρωποι της AMG ενθουσιάσθηκαν, όταν ο Πρόεδρος του Club κ. Παύλος Αλησάφης τους προσέφερε ένα αφιέρωμα στα Ελληνικά, με την ιστορία του φημισμένου εργοστασίου και τους ενημέρωσε για το τμήμα του Club με μέλη μόνον κατόχους  AMG.

Η τελευταία ημέρα στην πόλη του παραμυθιού και του ρομαντισμού, την Χαϊδελβέργη, ήταν εξαιρετική.

Περπατήσαμε στούς γραφικούς δρόμους της, θαυμάσαμε το Κάστρο, κάναμε shopping και γεμάτοι εμπειρίες και όμορφες στιγμές επιστρέψαμε στην Αθήνα.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα τους ανθρώπους της Daimler για την πολύτιμη παροχή στήριξης και βοήθειας στην οργάνωση, αυτής της 2ης επίσκεψης των μελών του Club μας, στην Γερμανία.